sweetyolo

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2013

This is us!

Av Yey yey - 21 augusti 2013 19:45

Eh hej :)

Idag har jag varit och tränat fotboll i 1 h 30 min, efter det åkte jag till ett ute gym och

tränade där i 10 min. Det kkn inte låter så mycket men det är as jobbigt o.o

Jag sitter inte vid datorn så ofta så jag kommer inte blogga lika mycket som Emma och Ludvig.

Eller Ludvig vet jag inte  .. men aa. Aså jag kan inte blogga ' roligt ', det är inte ens kul och läsa

det jag skriver HAHAH, did you know why? BECAUSE I'M AWSOME! Nej jag skoja bitches.

Imorgon har jag skola till kl 15.45, sen ska jag hem å äta och packa till fotbollsmatch som börjar

kl. 19 så jag tror inte att jag kommer blogga imorgon för jag kommer inte ha tid och ork, sorry.

Ja, jag är en boy directioner.. no hate!

Men nästa vecka ska jag och typ 12 till spegeln ( Uppsala ) och kolla på ' this is us - one direction '

premiären. Så om du ser mig så äre bara å ropa, om du vet hur jag ser ut rå ;) HAH, nej men kolla min

ask profil, för orkar inte skicka bild här för har ingen bild på mig på datorn.

Men det är 5 killar och 7 tjejer ( + mig ) så ser du en arme av trumpsters så ropa!

Ludvig och Emma kommer också va' där :) men nu ska jag starta xboxet och spela lite innan idol

börjar, hejdå >:'3


/ Jesper

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yey yey - 21 augusti 2013 16:33

Tjabaaaaa! :D Jag har märkt en sak, ingen skriver till mig längre på msp Dx Det suger.. alla hatar meeeeej   Aja, skit samma.. alla får hata mig, det gör inge :) har ändå vänner irl så FUCK YOU! Jag har märkt en till sak. Om någon är jobbig, ...

Av Yey yey - 21 augusti 2013 15:15


HeJ hej! Idag har jag varit i skolan och det kändes som att jag var där i mer än 10 h .__.' Det var typ ganska tråkigt idag.. tråkiga lektioner i 40-70 min. Sen så hade vi hål timme, då gick jag och några till Willys och köpte choklad, elr jag...

Av Yey yey - 20 augusti 2013 16:15

Hej, Jesper här. Eftersom Emma och Ludvig har gjort en presentation så tänkte jag också ha en.. tror jag gör på '' Emma sättet '' för det är lättare att läsa :) Msp namn: Jesperstoff. Irl namn: Jesper. Level: 3. Ålder: 14 ( 99 ) Har igt...

Av Yey yey - 20 augusti 2013 15:45

Heeeejsan! :D Har precis slutat skolan och sitter nu här med min kompis :) Idag så hade vi No och vi kom in på ämnet sex på ngn konstigt sätt o.o.. aså hur människor/djur görs och en kille i min klass bah: - Kan blommor ha sex? HAHAH, fyfa...

Av Yey yey - 19 augusti 2013 18:51

Tjeeena, läste nyss igenom vad Emma skrev.. så jag gör väl också en '' presentation '', fast jag kommer skriva kort för jag vet inte vad jag ska skriva  Jag heter Ludvig och är 00:a... * ehhh * Nemen, jag heter Ludvig och är 00:a. Jag går på ho...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards